среда, 15 мая 2013 г.

Даем «симметричный» ответ всем типам дорог вместе с новым Subaru Forester

    Друзья, сегодня мы хотели бы поделиться с вами обзором Subaru Forester, подготовленым автомобильным сайтом carbuyer.com.ua. Автор Евгений Духович. Приятного чтения.




Даємо «симетричну» відповідь усім типам доріг разом із новим Subaru Forester

   Японський «лісник» намагається зберегти певну унікальність не тільки завдяки опозитному двигуну, але й навичкам на бездоріжжі. Чи вдається це йому у версії з варіатором Carbuyer дізнавався в лісах Київщини.

Екстер’єр вийшов агрессивним, але на погляд прихильників марки – не зовсім однозначним. Багатьом кортіло більш агресивного дизайну в дусі моделі XV

   В 1997 році ключовою технологією фірми озброїли іще один SUV від Subaru. Саме тоді вийшов Forester, який отримав трансмісію з симетричним повним приводом. І це не тільки перетворило його на один з найпрозоріших з точки зору керування на слизькій дорозі кросоверів, але й дало певні переваги над конкурентами на бездоріжжі. З того часу Fоrester перевтілювався уже тричі і в черговій реінкарнації отримав модернізовану трансмісію із режимом X-Mode («Ікс-Моуд»), яка пропонується в якості «бази» для машин з двигуном 2.5 та дволітрової турбоверсії. Для 150-сильного «атмосферника» 2.0 вона йде за доплату.

Варіатор Lineartronic вкотре підтвердив свою репутацію найкращої CVT-коробки. Єдина можлива комплектація з “механікою” доступна для атмосферного 2.0

    Насправді, мова йде не про нову механіку привода, а швидше про дуже грамотне переналаштування допоміжної електроніки. В першу чергу, системи контролю тяги, яка дуже вміло пригальмовує колесо, яке починає буксувати і перекидає момент на інше — з кращим зчепленням. Технологія не нова, але реалізована бездоганно. Тільки-но Forester в глибокому піску збирається загрузнути, як під гучний хруст гальмівних механізмів японець впевнено лізе далі там, де цивільний кросовер вже мусив би вигнати водія за лопатою. Крім цього до складу системи входить і електроніка допомоги спуску з гори, яка дає шанс з’їхати донизу навіть дуже крутими схилами. Головне не торкатися гальм, даючи електроніці можливість власноруч розподіляти гальмівний момент між колесами. До того ж немає потреби її постійно вмикати-вимикати, бо вона автоматично деактивується на швидкості вище 20 км/годину. А електромагнітна муфта вміє перекидати на «передок» до 80% обертального моменту, хоча в більшості ситуацій ділить його в пропорції 50:50.

Традиційний японський кокпіт з чудовою ергономікою. В цьому поколінні Forester м’який пластик переміг самурайську “твердість” попередників – нині він майже усюди. Мультифункціональне кермо – вже в базі.

    Нам дістався Forester в одній з найбагатших комплектацій із двигуном 2.5 та варіатором. Тому було дуже цікаво, як поведе себе SUV з цією трансмісією на бездоріжжі. Тим паче, що на асфальті він залишив дуже приємне враження і ми би назвали Lineartronic одним із кращих сучасних варіаторів. Швидкі реакції на натискання газу (100 мілісекунд), адекватна реалізація обертального моменту без зловживання високими обертами та вміння економити у порівнянні із механікою роблять йому честь (10,9 літрів у місті і 8,2 літри в комбінованому циклі). Хоча для комплектації з 2.5 механіка взагалі не пропонується. Порівнювати можна хіба що цифри атмосферного «дволітровика», для якого пропонується не тільки варіатор, але й механіка на 6, а не на 5 швидкостей, як у попередника.

Багатофункціональний дисплей пропонується в якості опції для 2.0 
та 2.5 і в якості “бази” для 2.0XT

    Але при усіх перевагах безступінчастої трансмісії в міському житті, на бездоріжжі хотілося би більшого. Тут варіатор не забезпечує жорсткого зв’язку між двигуном і колесами. Відчувається певний дефіцит наполегливості, і хоча тяги в двигуна чимало, в критичних ситуаціях не рятує навіть величезний кліренс, який у порівнянні із попередником зріс на 5 мм і тепер тягне ледве не на рекордні у сегменті 220 мм. Відчуваються певні затримки і прослизання в роботі коробки, коли під колесами глибока багнюка. Проте короткі передній і задній бампери забезпечують гарні кути в’їзду та з’їзду (25 та 26 градусів відповідно).

Система контролю тяги, яка є базовою для всіх версій, навчилася завчасно 
вступати в роботу, аби погасити занос, який насувається. 
Режим X-mode активується кнопкою біля важеля КПП


    Тому краще вибратися з глибокої колії і поганяти польовими дорогами, де одразу відчуваєш, що Forester керується наче слухняний легковик, лишаючи поза увагою більшість ямок. Якби не електроніка курсової стабілізації, яку не можна відсікти повністю, то японець міг би перетворитися на короля ковзання. Вистрибуєш на невеличкому трампліні, попередньо виставивши машину боком перед поворотом, наскільки це дозволяє електроніка, і прописавши дугу, підтинаєш пелюстками під кермом вищу передачу. Колеса встигають підняти в повітря кілограми багнюки і вона градом сиплеться на боки і дах японця. Чистий кайф і мінімум кренів. Адже діаметр стабілізатора збільшено з 21 до 24 мм. Та й підвіска стала більш зібраною, ніж у попередника, а задню двоважельну на потужному підрамнику. Та й кузов став значно жорсткішим, що також добре позначилося на керованості. Ми проводили експеримент, виставивши SUV на діагональне вивішування коліс. Двері і багажник при цьому відкривалася без питань.

Довжина кузова зросла на 35 мм, на стільки ж збільшилася висота. 
На 15 мм розширилася колія попереду і на 20 мм ззаду

    До речі, новий Forester вперше в історії моделі отримав електропривод відкривання дверей багажного відділення. Він є опцією для авто з 2-літровим атмосферним двигуном, але пропонується вже в базі для 2.0 ХТ та 2.5. Задні двері можуть відкриватися як кнопкою в салоні, так і натисканням ключа дистанційного керування. До того ж їх оснащено функцією пам’яті кута відкривання і можна зафіксувати у будь-якому положенні.
    Сам багажник виріс на 55 літрів — до 505, хоча поріг зависокий. Додатково можна замовити корисний аксесуар — сітки для фіксації багажу.

Багажник великий та зручний. Під фальшпідлогою – відсік ще майже на 50 літрів, в який можна покласти аварійно-рятувальні засоби на кшталт тросу та світловідбиваючого жилету

    Стало більше місця і в салоні. Збільшена на 25 мм колісна база додала простору і дозволила збільшити діапазон регулювання передніх крісел. У порівнянні із попередником в новому Forester’і крісла підняли на 36 мм. Це забезпечило зручнішу посадку і кращий огляд. Але і без цього з ним все було би чудово. Величезні вертикальні вікна та вузькі стійки створюють відчуття, наче сидиш в акваріумі. Не страждають і пасажири ззаду. Додалося місця для колін, не в останню чергу за рахунок увігнутих спинок передніх крісел і того, що рівень підлоги позаду став значно нижчим.

“Сам за собою” водій середнього зросту сідає із великим запасом місця до спинки переднього сидіння. Шкіряний салон – привілея машин у дорогих комплектаціях 2.5 та 2.0 XT

    А збільшена жорсткість кузова та додаткові шари ізоляції знизили шумність та вібрації в салоні. Так само як і встановлення гідроопор двигуна у версіях з варіатором. За тишу в салоні бореться і варіатор, який вміло оперує низькими обертами. Тим паче, що тепер хід поршня в двигуні став довшим, що дало більше тяги в нижньому секторі тахометра. Але якщо від двигуна хочеться отримати більше, то не варто забувати, що є можливість побавитися із налаштуваннями. Так, система Si-Drive на автівках з атмосферним двигуном має два режими – Intelligent та Sport, а версії з турбомотором мають ще й Sport Sharp. Останні два режими роблять реакції двигуна та коробки швидшими, а педаль газу чутливішою.

Прозорий та легкий для сприйняття інструментарій панелі приладів нагадує про сімейні цінности, які поступово стають для Subaru важливішими за автоспортивні.



    Ціни стартують з 245 100 грн за 2-літровий 150-сильний Forester з механічною КПП і впираються в 419 100 грн за найдорожчий варіант 2.5 з турбіною і варіатором. Це означає, що «лісник» давно перестав бути аскетом і намагається дивувати потенційних власників не тільки в лісі, але й в мегаполісах. Головні конкуренти в межах «40 тисяч у.о» — Nissan X-Trail, Toyota RAV4 та Mitshubish Outlander New — пропонують схожі комплектації, але за головним винятком — в них немає ТАКОЇ системи повного приводу, як у Subaru. І за це варто платити.

Порівняння з однокласниками

Subaru Forester
2,0i-S CVT
NF
Nissan X-Trail
2.0 CVT
F—6-
Toyota RAV4
2.0 CVT
Active
Mitsubishi Outlander New
2.0 CVT
Intense
Тип кузова Кросовер Кросовер Кросовер Кросовер
Кількість дверей 5 5 5 5
Кількість місць 5 5 5 5
Довжина, мм 4595 4635 4570 4655
Ширина, мм 1795 1790 1845 1800
Висота, мм 1735 1700 1670 1680
Колісна база, мм 2640 2630 2660 2670
Об’єм багажника, л 500/1548 603/1773 506/1655 872/1741
Кліренс, мм 220 210 197 215
Mакс. потужність двигуна, к. с. (кВт)/об./хв. 150 (110)
при 6200
141 (104)
при 6000
151 (111)
при 6200
145 (107)
при 6000
Mакс. крутний момент, Н·м при об./хв. 198/4200 196/4800 195/4000 196/4200
Mакс. швидкість, км/год 192 182 185 185
Розгін з місця до 100 км/год, с 11,8 10,3 10,7 12
Споживання пального (місто/траса/середнє), л/100 км 10,6/6,3/7,9 11,5/7,7/9,1 9,2/6,0/7,2 9,8/6,7/7,8
Ємкість паливного бака, л 60 65 60 60
Привод Повний Повний Повний Повний
Передня підвіска Незалежна, пружинна, «Макферсон» Незалежна, пружинна, «Макферсон» Незалежна, пружинна, «Макферсон» Незалежна, пружинна, «Макферсон»
Задня підвіска Незалежна, пружинна, багатоважільна Незалежна, пружинна, багатоважільна Незалежна, пружинна, на подвійних поздовжніх важелях Незалежна, пружинна, багатоважільна
Передні гальма Дискові вентильовані Дискові вентильовані Дискові вентильовані Дискові вентильовані
Задні гальма Дискові Дискові Дискові Дискові
Розмір коліс 225/55 R18 225/55 R18 225/65 R17 225/55 R18
Вартість автомобіля, грн 317 300 319 960 314 219 320 295

Комментариев нет:

Отправить комментарий